gikas

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2010-02-14 17:27:22 i Allmänt

I strålande solsken åkte jag till Lucksta för att hålla säsongens första Gangstar- visning. Perfekt med det vackra vädret tänkte jag, då får folk extra vårkänning. Det var precis det som hände - de fick vårkänning så pass att de skippade partyt och ägnade sig åt uteaktiviteter i stället. Det vara bara en enda som kom så jag tyckte synd om syskonparet som bakat och fixat. Fast det var trevligt ändå och kul att komma igång. Kläderna fick bra respons trots att de var så få.

När jag kom hem hade jag nästan förväntat mig en liten Alla-hjärtans-dags-överraskning, några fina ord, ett kort, ett nystädat hem eller något annat som får hjärtat att ta ett extra skutt. Men icke, jag måste säga att romantisk är han knappast min gode sambo eller också var det vinter-OS som tog allt focus. Lika illa vilket som, men det är tur att han har andra bra sidor i alla fall. Bara han inte åker på Ica och köper godis i hjärtform eller snabbodlade blommor precis innan de stänger, det är bara såååå fantasilöst. Jag brukar anstränga mig och fixa något extra, men i år tänkte jag att Nils kan få stå för engagemanget.

(OBS! Bilden är arrangerad, men personen på bilden har allt med texten att göra :))  

Nåja, det blir nog det gamla vanliga - en söndagsmiddag av älg och nötning av tv-soffan - fast det är väl kärlek det med antar jag, vi har ju ändå varandra. Puss & Kram till alla mina älsklingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela