gikas

En glimt av vår/sommar

Publicerad 2010-02-05 00:02:19 i Allmänt

Var på Pirum Parum och kollade in rean idag. Hittade de här två fräschingarna som gav en skön sommarfeeling i snöyran. Ines kommer nog att gilla dem, för hon pratar mycket om både blommor och hundar.

Efter Haga åkte vi till Ikea och käkade för det gillar Ines. Hon åt upp en hel barnportion pannkakor och det är inte illa för en liten 2-åring. Sen slank det ner en halv chokladboll och en macka också. Gissar att hon växer så det knakar just nu. Sen sprang vi genom Ikea också. Ines sprang, jag hade fullt sjå att hålla koll på henne. En gång gömde hon sig i ett litet skåp och stängde dörren, ren tur att jag såg dörren röras i ögonvrån för annars hade jag aldrig hittat henne för det var helt otippat att hon skulle rymmas där inne. Busig till tusen, vilket höll i sig när vi gick vidare till Birsta City. Hon hejade och pratade med alla hon mötte och när vi bytte blöja så sprang hon skrattande i väg snabb som en vessla, barfota utan brallor. Det var bara att lämna vagn och allt annat och rusa efter, puh. Tur att hon är så söt säger jag bara. 

Fyndade några vår-dojjor också till 50% rabatt, ett par Nike-sneakers till mig och ett par Puma till Andréa. Hon har en storlek större än mig så det går hyfsat att få rätt om jag provar dem utan att hon är med. Dessutom har man rätt bra hjälp av MMS såna gånger. 

Ella har en storlek mindre än mig, men till henne vågar man inte chansa för hon är har en väldigt bestämd syn på vad hon sätter på sig och inte, hon är väldigt lik sin bror på det viset. Synd för det hade ju varit läge att fixa vårens skor nu när det var så bra pris. Jag är sällan in på den där butiken, men jag tror den heter T12.       

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela