gikas

Ny vecka

Publicerad 2010-02-02 00:36:12 i Allmänt

Jag hade stora planer för den här förmiddagen då Nils och jag äntligen var hemma några timmar tillsammans - storstädning! Fast så bidde det inte, Nils är nämligen förkyld igen och ville mest bara ligga i soffan framför Discovery - ursäkta, men är det inte typiskt killar att däcka för minsta bacill. (Kanske han skyllde på det för att slippa städa...hm)

Det var nog ändå rätt mysig att vi var hemma tillsammans med Ines och bara tog det lugnt också tills Nils skulle iväg och jobba eftermiddagsskift. Det blev alltså inte mycket gjort av det jag tänkt, men jag kollade på lite jobb, tvättade och reaprismärkte förra Gangstar-kollektionen. Funderar på att hänga upp den bl a på dagis till försäljning. Annars tar jag med kvarvarande plagg på kommande partyn för då brukar de försvinna snabbt. Jag har inte ansträngt mig så mycket med att sälja av så det är ganska mycket kvar. Fast nu kommer ju snart nya kollektionen så då kan det ju vara klokt att tömma väskorna så jag får plats med vårens fräschingar.  

Lagade en sen, men riktigt god middag med kyckling i tomat- lök- och vinsås, innan jag la Ines i säng och gick över till grannarna (Andréa var kvar hemma) för lite jobb med dagis hemsida som ska uppdateras.    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela