gikas

Party party

Publicerad 2010-02-21 17:57:10 i Allmänt

Nu är det fullt upp med Gangstar-partyn, ett i stan igår och idag var jag i Stöde. Gruvade mig lite för att köra så långt eftersom det var lite snörök och så, men det gick riktigt bra och faktiskt snabbare än jag trodde. I morgon ska jag ut på Alnö och på tisdag är kör jag dubbla partyn med ett på dagen och ett på kvällen. Roligt, men lite tråkigt att vara borta mycket från familjen. Fast det är ju bara en kort period, kring kollektionssläpp, sedan brukar det lugna ner sig med bokningar. Hoppas hoppas att Kineserna har firat klart sitt nyår nu så att vi får de saknade jeansplaggen i början av veckan. Tydligen har hela landet stått i princip still p g a festligheterna, i alla fall exporten. Jag är såå nyfiken på snygg-brallorna och jackan......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela