gikas

Brorsan fixade

Publicerad 2010-01-22 17:35:35 i Allmänt

Min bror André är här och han har betydligt bättre koll på datorer än vad jag har så han lyckades faktiskt få till ett nytt huvud på min blogg efter lite tragglande. Vad säger ni, visst blev det helt ok? Nu när vi (eh...han) har hyfsad koll på hur man gör så går det ju att finslipa ytterligare så småningom. Tusen tack för hjälpen kära bror!

Ikväll ska han ut på After Work med gamla arbetskamrater och i morgon möter Timrå Skellefteå AIK så då bli det hockey. Kanske man ska gå med och heja på bortalaget. Jag och brorsan har ju rötterna i Skellefteå så självklart ligger dom närmast hjärtat. Jag tycker det är kul att gå på hockey och när jag väl är där så kan jag bli ganska inne i matchen, men annars är jag inte alls insatt. Det vore kanske en bra uppladdning inför tjej-festen jag ska på senare på kvällen.  

I kväll blir det fredagsmys med bara mina tjejer hemma. Nils slutar jobba kl 22 och Frida sover hos sin farmor ikväll, så vi får äta godis och se på Let´s Dance själva ikväll. Det är mysigt det också.   

Ha en trevlig helg kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela