gikas

Galen i kärlek

Publicerad 2010-01-25 00:26:24 i Allmänt

Såg en film i kväll med Jack Nickolsson och Diane Keaton, förutom två fantastiskt bra skådespelare så var det härligt att få se en film om kärlek mellan två äldre personer för en gångs skull. Filmen hette "Galen i kärlek" och jag kan absolut rekomendera den om man gillar charmiga dramakomedier som inte är så klichéartade.

I dagens tidning var det en jobb som jag knappast kan undvika att söka även om det bär lite emot. Konkurrenten Selga söker en administratör som har ungefär samma arbetsuppgifter som jag hade på mitt förra jobb. Man borde ju rimligtvis kunna ha en rätt bra chans att få ett sånt jobb även om man känner sig lite som en svikare. Fast å andra sidan så vore det en rätt skön "långnäsa" åt Contacten/Storel som dumpade mig, he he. 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela