gikas

Girl´s night out

Publicerad 2010-01-24 17:00:10 i Allmänt

Lördagkväll och partaj hos Andréa:s f d svärmor, Magda. Vi lärde känna varandra genom ungdomarna så det känns lite konstigt att de inte längre är tillsammans. Det kom oväntat för oss mammor eftersom de verkade trivas så bra ihop, men de är ju så pass unga och det kan ju svänga snabbt i den åldern. Vi är i alla fall glada att båda har ambitionen att fortsätta vara vänner. 

Kvällen började alltså i Granloholm med fyra pratglada och spralliga tjejer.  

Får en bamsekram av Alex mamma Magda.  

Lite senare fick vi skjuts till stan och släpptes av utanför puben Daltons. Där hade jag aldrig varit förut, men det kändes heller inte som någon förlust eftersom det inte var något speciellt charmigt ställe. Vi tog bara varsin öl och såg till att bli förevigade av personalen. Magda, Annika, Anki och jag.

Vi fortsatte i stället till Aveny där de gjort om en hel del sedan sist vi var där. Jag var lite orolig att det bara skulle vara en massa yngre folk där, men det dök upp en hel del bekanta som det var roligt att träffa. Flera grabbar jag känner via mitt f d jobb, en kollega och flera kunder. Livebandet Copy Cat´s spelade partylåtar och höll stämningen på topp. Tack tjejer för en jättekul kväll!   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela