gikas

En dag på stranden

Publicerad 2010-07-03 21:54:17 i Allmänt

Jag tyckte det tog en evighet innan jag och Ines tog oss iväg till stranden idag, men så är det när man ska packa matsäck och se till att allt nödvändigt kommer med i packningen. Fast det var nog lika bra att vi inte kom dit så tidigt för hade vi stannat längre så hade jag säkert blivit ett riktigt rödskinn eftersom jag inte solat något tidigare.
Ines var väl insmord och hade skyddande kläder så henne gick det ingen nöd på. 

I fjol var Ines livrädd för både sanden och vattnet, men nu var det tvärtom jättekul (även om hon var lite skeptisk till att gå ut i vattnet från början). Jag höll inte på att få henne därifrån när hon väl kom på hur roligt det var.
 

Från och med nu kan jag nog glömma att ligga på rygg och sola i lugn och när vi är på beachen, åtminstone i några år framåt, nu är det full fart på lilla fröken. Fast det sägs ju att man får en snyggare bränna när man är i rörelse så inte mig emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela