gikas

Inte nu igen!

Publicerad 2010-07-27 21:34:07 i Allmänt

Jag har inte haft en vagel i ögat på många år men sedan jag började på Life har de kommit och gått i en strid ström, jättejobbigt. Känner ofta irritation i ögonen och jag vet inte vad det beror på, torr luft och många timmar framför datorskärmen kanske? Faktum är att jag inte är ensam om problemet utan det är säkert 4-5 till som har samma eller liknande problem på jobbet - lite skumt tycker vi.

Den här gången kom det en rejäl elaking, jag ser alldeles svullen och röd ut under ögat. Tjusigt värre. Som tur var så hann jag precis ta nytt passfoto innan den blev så här ful, vad hade jag gjort annars?! Måtte den vara försvunnen innan vi ska till Kreta för då vill jag ju vara lite fin för min älskling. Apropå det, ska kanske börja fundera på vad jag vill ha med mig i klädväg. Det största problemet ligger nog på skofronten för jag saknar ett par sköna sandaler som man klarar att gå långt i. Såg några rätt snygga på Ecco´s hemsida, men när man kollar i butikerna så finns det oftast bara tantiga modeller på hyllorna. Ska kolla på sportaffärerna om de har några. Jag vill ha en nättare modell, inte såna där med grova sulor och kraftiga kardborreband.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela