gikas

Nytt under

Publicerad 2010-07-15 22:39:37 i Allmänt

Nu är det hög tid att förnya underklädesgarderoben. Jag brukar passa på när det är rea så jag kan frossa lite och handla flera uppsättningar på en gång. Hittade bl a de här fina på Twilfit:

Det är inte ofta man kommer sig för och matchar bh och trosor, men de här ger ju faktiskt möjligheten att kombinera med varandra då färgerna funkar tillsammans. Jag brukar också försöka köpa flera av trosorna för de slits ju och tvättas mer än bh:n. Eftersom jag inte bara snyggar till mig för min egen skull utan även för min käre sambo så var det inte mer än rätt att han fick stå för kalaset...när han faktiskt för en gångs skull följde med och shoppade, hi hi. Tack älskling!

Den här toppen kostade bara 49:- på Gina Tricot och jag tror att den blir riktigt söt på Andréa.  


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela