gikas

Värsta påsbrallan

Publicerad 2010-07-07 23:39:53 i Allmänt

Det var inte helt utan dåligt samvete som jag och en jobbarkompis tog oss en långlunch för att shoppa lite. Borde inte eftersom högarna växer på jobbet, men vi får väl vackert bita i det sura äpplet och jobba in det senare. På det viset är det kanonbra med flex, man lägger upp arbetet lite som man själv vill, inom vissa ramar naturligtvis. Passar mig och familjen perfekt. 

Efter viss tvekan slog jag till på ett par rätt udda byxor som jag hittade på Fanny. Kan inte riktigt bestämma mig för om de är snygga eller bara helt överdrivna men de kommer troligen att bli ett riktigt favoritplagg eftersom de är så underbart mjuka och sköna.    

Det är bred smockresår i midjan och lagda veck både fram och bak som ger rejäl vidd från ljumsken och ner. Det här är baksidan. Kan varmt rekomenderas, men skynda i så fall för det var bara ett fåtal kvar, stl S och XL tror jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela