gikas

Glad midsommar!

Publicerad 2010-06-24 00:06:06 i Allmänt

Nu kommer inte jag att hinna blogga på ett par dagar för vi är bjudna till Niklas & Karin på Alnö för båthusfest efter jobbet i morgon och på fredag ska vi grilla hos ett annat par Skottsund. Här kommer några bilder från promenaden jag tog när jag kom hem efter jobbet idag. Svensk sommar är fantastiskt vacker just nu. 

Det är gott om hästhagar i närheten vilket är ett trevligt inslag i idyllen.

Ett rött hus med vita knutar - rena rama Bullerbyn.

...och här är ladan i sommarskrud

Ett vanligt vitt staket, men ack så fint med blommorna framför

Fiskdammen som gjorde att vårt hus taxerades som "strandnära", något vi och grannarna protesterade mot eftersom den töms på vatten under senhösten och då mer liknar en lerpöl. Fast denna årstiden är det otroligt vackert att promenera här.
 


Jag vet inte om jag lyckades samla 7 sorters blomster i min midsommar-bukett, men jag har ju redan min drömkille så jag ställde dem på bron i stället för att lägga dem under kudden. 

Vill avsluta med att önska er alla en riktigt underbar midsommarhelg, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela