gikas

Lite mörkare

Publicerad 2010-06-21 23:30:58 i Allmänt

I våras höll jag ett Gangstar-party hemma hos en frisör som jobbar på Sprej, vi började snacka hår och det slutade med att jag bokade in mig hos henne till i dag. Hade en otrolig tur som fick tid före midsommar. Nu har jag en sned kort lugg, mörkare hårbotten med lätt kopparton (!), ljusa slingor och mörkare partier fram närmast ansiktet, kul med lite förändring.

Gjorde också slag i saken och bokade in en tid för att sätta in lite extra hår närmare hösten. Det är inte tänkt att bli längre, bara lite fylligare. Slits håret så klipper jag mig kort sen tror jag. Såg en expedit på MQ med en urläcker, kort frilla och hon hade rätt tunt hår som mig så det skulle nog funka tror jag. Nu är jag fixad för sommaren i alla fall - skönt. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela