gikas

Skitkul shopping

Publicerad 2010-06-13 22:48:02 i Allmänt

Jag och mamma anmälde oss som frivilliga att skjutsa Andreá till jobbet i morse för då fick vi fortsätta shoppingrundan från igår och göra resten av Birsta. Jag som halvt svurit på att inte köpa något mer svart har lyckats hitta tre snygga toppar i den färgen som jag inte kunde stå emot. På Scorett hade de "Tag 2 betala 1" erbjudande och det passade riktigt bra för jag var ute efter lite lättare tygskor och nu fick jag både vita och svarta för priset av ett par.

Brorsan har nyligen fyllt år så jag och mamma kombinerade ihop ett arrangemang till hans balkong med odödlig grönska. Allt från Boom 2, kruka 129:-, ljuslykta 129:- och tre kvistar konstväxt för 65:-/st. Fanns även i vitt.  


Sedan blev det en helt annan typ av shopping, nämligen en ny toalett till lill-toan nere eftersom den började läcka härom veckan och behöver bytas. Skitkul att lägga pengar på såna skitsaker, ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela