gikas

Barnklädesloppis

Publicerad 2010-03-28 00:05:03 i Allmänt

Undrar vad tänkte med när jag bokade ett bord på Barnklädesloppisen på Majskansen i Njurunda utan att förbereda ett dugg innan??? Därför blev det en extremt körig morgon nu då jag skulle iväg. Det blev nog bara tre timmars sömn efter krogkvällen då lill-bruttan naturligtvis väckte mig rekord tidigt och inte somnade om förrän strax innan väckarklockan ringde.

Jag masade mig upp och insåg att det skulle krävas en övermänslig simultanförmåga om jag skulle hinna med allt jag borde göra. Som tur var så fick jag med mig Ella och hennes kompis som hjälpredor. Jag hann i alla fall hyfsat klart då de första besökarna strömmade in. 

Ines var lite blyg i 10 minuter men sen sprang hon från bord till bord och charmade folk. 

Jag sålde väl inte så jättemycket, men det var rätt så kul ändå. Ines hade roligt, folk var trevliga och jag fick med mig några riktigt bra fynd hem också. Därför blev nog slutresultatet i det närmaste plus minus noll skulle jag tro.

   
Det bästa fyndet var nog det här, ett rejält stall i trä för bara 50:- som Ines hade jättekul med.

Det var två mycket trötta tjejer som kom hem (Ella åkte till sin pappa), men jag lyckades ändå hålla mig vaken för att blogga och sällskapa med Andréa framför Millenium-serien som går på tv nu. Riktigt bra faktiskt. Nu ska det bli underbart att få krypa i säng och förhoppningsvis sova några timmar längre än förra natten.

Gäller att komma ihåg att ställa fram klockorna nu också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela