gikas

Bra byte

Publicerad 2010-03-08 23:02:00 i Allmänt

Jublar för jag fick ett mail från Louise som packar ordrar hos Gangstar, de vill byta ut min Signe visnings-kjol i stl 5y mot en 1y. Perfekt för då tror jag att den kommer att sitta som en smäck på Ines till sommaren! Egentligen köper jag 2y till henne nu, men eftersom kjolen är stretchig och stumpan (förhoppningsvis) börjar köra blöjlöst då så funkar det säkert med en mindre storlek. Signe är den gula kjolen till vänster med lagda veck fram:

Fick andra goda nyheter också - de första leveranserna är äntligen på väg och alla som väntat längre än 3 veckor på sin beställning kommer att kompenseras med en present. Tyvärr kunde inte Gangstar påverka förseningen eftersom kläderna fastnat i någon tull på vägen, men nu är de alltså snart framme. 

Det är helt fantastiskt vilket mottagande den här vårkollektionen har fått, Gangstar säljer som aldrig förr! Jag är lite avis, för flera av de andra 19 säljarna i Sverige har fixat en träff i Linköping där de ska få vara med och tycka till om höstkollektionen...och jag kan inte åka - surt. Jag vill också se kläderna! Får väl hoppas att de andra skvallrar på forumet sedan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela