gikas

Ett extra varv

Publicerad 2010-03-08 21:01:50 i Allmänt

Jag lät inte lite träningsvärk efter gårdagens skidåkning och promenad stoppa mig utan tog en ny runda idag. La dessutom på ett extra varv trots noll glid under skidorna och kände mig riktigt duktig...ända till Nils kom hem och berättade att han åkt ännu längre. Typiskt honom, allt jag gör ska han göra värre - bara för att vinna.

Den skurken, jag får nog lägga om taktik och träna i hemlighet eller åtminstone mörka lite om jag ska ha en chans att vinna vadslagningen. Kanske jag ska baka något extra gott...Nils har ju riktigt svårt att hålla sig från sånt, hi hi. I krig och kärlek är ju allt tillåtet sägs det :)

Jag har suttit och budat lite på Tradera idag. Näst efter Gangstar´s barnkläder så älskar jag Nova star så jag kollade om man kunde hitta några såna fynd i auktionerna. Dessvärre ligger andrahandsvärdet så pass högt på detta märke att det nästan inte lönar sig att buda, men jag lyckades i alla fall ta slutbudet på den här helt nya kjolen åt Ines:

230:- + frakt 24:-=254:- i stället för nypris i butik 349:- så det var helt ok tycker jag. (När Ines vuxit ur den så åker den tillbaka ut på Tradera och då får jag troligen tillbaka större delen av de pengarna - perfekt).  



  

Kommentarer

Postat av: Nikita

Publicerad 2010-03-08 21:47:47

det är det jag gillar med nova star.. det är dyrt men man får igen pengarna , iaf en stor del av dem =)



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela