gikas

Firade Magda

Publicerad 2010-03-21 14:50:09 i Allmänt

Igår var jag bjuden på en födelsedagsfest i förskott kan man säga. Magda fyller nämligen "25"....igen... Här är gänget samlat, Annika L, Vanja, Annika A, Jenny och Magda (jag bakom kameran).

Som sagt, inte en dag över 25 - Magda "rockar fett" ha ha


Go-gumman min, Annika L - Love y honey!

I väntan på taxi mot nya äventyr....

....som blev en stor besvikelse. Aldrig mer en lördag (före löning) på stan säger jag! Vi var nästan ensamma på Aveny där vi löste entré först.

Vi shejkade loss en stund på dansgolvet men då det varken kom mer folk eller var speciellt bra musik så drog jag, Annika L och Vanja vidare till Stadshuset där vi hört att det skulle vara styrdans. Visst var det det, jag betalade 150:- i inträde för en dans med en äldre herre sedan gick vi. Lite folk även där och t o m vi kände oss unga på stället. Det blev en tidig hemgång och vi kunde konstatera att förfesten tveklöst var kvällens höjdpunkt.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela