gikas

Hopp om jobb

Publicerad 2010-03-30 21:14:49 i Allmänt

I går ringde Kontorsfixarna igen och hade presenterat mig för en arbetsgivare. De nappade direkt och redan i morse fick jag komma på intervju. Jag sov dåligt i natt och var jättetrött då klockan ringde, men efter lite piff och pepp i bilen på väg till stan så kvicknade jag till och stegade in med ett leende på läpparna som sig bör.

Kände att intervjun gick riktigt bra och fick positiv respons från den potentiella arbetsgivaren (får ej nämna vilken av sekretess-skäl innan det är klart, vilket är en policy hos Kontorsfixarna). Han skulle dock träffa en tjej till och dessutom överväga om en f d anställd som sökt igen skulle få komma tillbaka. Det är i alla fall ett graviditetsvik på allt mellan 6-18 månader det handlar om och ev fortsättning med tanke på att de har så mycket att göra just nu. 

Jag får mest troligt besked redan nu i veckan och om jag får jobbet så börjar jag redan efter helgen. Det blir ett spännande samtal att vänta på..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela