gikas

Hoppa sängen

Publicerad 2010-03-23 11:36:11 i Allmänt

Det var en taggad liten tös som körde lite bus i mammas och pappas säng i morse innan vi skulle till dagis.

Vårfin Ines med tröjor från Molo och Nova star fodrade chinos.

Psst, säg inte det här till Nils, men jag är inte speciellt nöjd med vårat sovrum längre och skulle vilja ha det mycket ljusare med milda, mjuka färger. Anledningen till att vi (typ jag) valde att hålla det ganska mörkt var att Nils skulle kunna sova bra efter nattskift, men den grabben har verkligen inga sömnproblem så det hade nog inte behövts. Jag avskyr furutaket och tycker inte det är mysigt längre med den svarta fondväggen, urk.  

Fast jag vet redan i förväg att han aldrig skulle gå med på att göra om i sovrummet, hans prioriteringar ligger på helt andra håll och jag kan faktiskt också känna att det är mycket annat som borde fixas innan. T e x köket och tvättstugan som är katastrofområden i mina ögon. Tänk om man bara kunde svepa med ett trollspö....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela