gikas

Liten mannekäng

Publicerad 2010-03-12 13:58:09 i Allmänt

Med en massa nya kläder här hemma så körde Ines en liten snabb modevisning för oss igår. Den här t-shirten var som skapt för henne och det märktes att den var uppskattad för hon ville inte ta den av sig.
 
Sött, men tufft på samma gång. Det är fullt med mjuk spets på ärmarna.

I såna här mjuka plagg kan man ju inte låta bli att kramas lite extra. Stjärntightsen är superfina, men tyvärr väldigt stora i midjan så jag måste nog hitta på en lösning där. Tröjan är go som en jordgubbsglass.

Efter detta tröttnade stumpan så vi fick inte prova de regnbågsfärgade topparna, men dom vara bara hur fina som helst - LOVELY !!! Nova star jeanskjolen jag kammade hem på Tradera satt också perfekt.

JAAAA, nu fick jag precis ett sms som talar om att leveransen från Gangstar äntligen är här! Vad kul, då ska jag hämta och packa dem så fort lill-gumman vaknar. Hon hittade en liten kudde på golvet och blev så trött att hon slockande medan jag pratade i telefon tidigare, gulligt värre. (Nu är hon dock flyttad till soffan)

Ines gillar när jag kommer hem med kläd-lådorna för då brukar jag få fin fin "assistans" och allt tar dubbelt så lång tid att få i ordning, he he. Nu kommer det ju även plagg som hon själv ska ha så det blir nog ännu mer modevisning idag...om hon vill förstås.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela