gikas

Rätt låt vann

Publicerad 2010-03-14 10:39:45 i Allmänt

Anna var bäst, vet egentligen inte varför jag tycker det för det är inte den typen av musik jag brukar gilla. Jag tycker bara att hon har en skön, unik röst, melodin var bra och framförallt texten som handlar om att det är helt ok att vara varken bäst eller sämt, att man ska trivas med det liv man lever och att man duger som man är. 

Som vanligt när det handlar om musik så var Ines på topp och höll låda. Vi hade inte hjärta att lägga henne trots att hon borde för hon hade så kul, apploderade och jublade högt "BJAAAA!" (=BRA!) efter varje låt. Ines favvisar var helt klart Ola och Erik´s upptempolåtar.

Hon ville gärna få med Hans och Maria i stämningen också, "Haaasse" ropade hon och körde dansmove:sen som hon ville att han skulle härma. Vad månde bliva av vår partyprinsessa? (Vad är det man säger; sådan far, sådan mor...sådan dotter?)  
  
Puss på dig min älskling!  

Ines ville ta kort på pappa och mamma också alldeles själv.

Kul förresten att Timrå vann igår, nu väntar slutspel och det är ju alltid spännande även för en icke sportfantast som jag.  

Nils jobbar idag och Ines och jag har haft en lugn och mysig morgon, nu väntar en långpromenad i det vackra vädret. Åt så mycket godsaker igår att jag gruvar mig för vadslagnings-vägningen i kväll när Nils kommer hem, finns en viss risk att han leder även om han också har "syndat en del i helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela