gikas

Sämsta födelsedagen

Publicerad 2010-03-29 00:46:52 i Allmänt


Vid min ålder är det ju knappast superviktigt med födelsedagen längre, man sätter inte gärna in en annons i tidningen och skyltar med det liksom. Fast ändå, en sån här tråkig födelsedag har jag nog aldrig haft tror jag. Ingen av barnen hemma (förutom Ines), Nils i Vemdalen, ingen tårta, inget fika. Jag hasade omkring i byxor med fula knän hela dagen och tog mig inte för någonting. Det blev en riktigt slö söndag. Både Ines och hunden klagade på trista mamman. 

Nils hörde jag faktiskt inte ett knyst ifrån förrän sent på dagen och med tanke på att han sumpade firar-middagen redan innan han åkte till fjälls så ska jag inte sticka under stolen med att jag blev lite besviken...igen. Nils är bra på mycket, men betyget i uppvaktning/romantik ligger just nu på IG. Skärpning tack! 

Många säger att de avskyr att fylla år och helst vill att födelsedagen ska gå omärkt förbi, de vill aldrig bli äldre än 25. Jag tänker inte riktigt så, för vilken lycka det är om man får leva riktigt länge - klart man ska fira! (Lite lagom i alla fall). Tack alla goa vänner som grattis-hälsat, kram på er!  

"Varje ålder har sin tjusning och den som lever får se"       

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-29 19:20:38

Grattis i efterskott kusin!

// Marie

Postat av: Anki

Publicerad 2010-03-29 22:35:29

Stort GRATTIS Erica.

Önskar Anki

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela