gikas

Åtta till åtta

Publicerad 2010-11-24 22:00:09 i Allmänt

Det blev en lååång dag på jobbet idag så jag känner mig hyfsat mör just nu. Håller på och lär mig nya arbetsuppgifter och det är ju kul samtidigt som man känner sig rätt tom i bollen när man kommer hem och får släppa på koncentrationen. Nu sitter jag och tittar med ett halvt öga på tv-deckaren Maria Wern. En otäck historia om en galen typ som tar ihjäl både folk och djur. Eva Röse spelar huvudrollen som Maria och hon är en riktigt bra skådespelerska.
 
I går kom jag också hem sent för då åkte jag, Ella och Ines till Birsta City i jakt på en bikini till Ella inför resan. Jag anade att det skulle bli svårt att hitta någon mitt i vintern men inte såå svårt, de få som fanns var fel storlek, hade volanger eller Hello Kitty-motiv. Ella avstår hellre från att bada hela veckan än sätter på sig en sådan. Skor hittade vi i alla fall så det känns skönt att det gick lösa. Jag vill ha med mig en sval klänning så det blir nog en repa till stan i helgen, då även bikinijakten fortsätter....wish me luck.    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela