gikas

Inspirationen är tillbaka

Publicerad 2010-11-11 22:41:00 i Allmänt

Jag trodde att jag hade tappat stinget totalt vad gäller inredning här hemma, har inte haft någon lust att piffa alls på ett bra tag. Det är inte speciellt kul att ens försöka göra fint när det är så slitet och gammalt i vissa utrymmen.

Beslutet om den sedan länge efterlängtade renoveringen har dock fått fart på mig igen så nu börjar idéerna poppa upp i huvudet och jag känner mig riktigt taggad att få komma igång. Hoppas bara att min goa sambo känner detsamma för det är ju ändå han som kommer att göra mest av själva jobbet. Fast lite får han skylla sig själv som vägrar ta in någon utomstående hjälp. Jag är väl hyfsat händig jag med, men jag håller mig mer till finliret mot slutet, målning och tapetsering brukar vara mitt uppdrag. 

För att späda på inspirationen ytterligare så svängde jag in på macken och köpte en bunt inredningstidningar som jag ska krypa ner i sängen och njuta av nu - härligt. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela