gikas

Vilket kök ska man välja?

Publicerad 2010-11-08 21:42:07 i Allmänt

Även om vi bestämt oss för att börja renoveringen nere så skadar det ju inte att fundera lite på hur köket ska se ut när det blir dags att slänga ut det gamla. Nils har gett mig i princip fria händer att planera det hela bara vi håller oss till Ikea som har en vettig prisnivå. Först var jag inne på helt vitt, men sedan såg jag deras nya, gråa luckor och känner att det kanske kan bli de i stället. Kanske grått nertill och vitt upptill...? Vad ska man ha för färg på bänkskivan. Vi kommer att behålla nuvarande kyl & frys som är vita, men micro, spishäll och mikro blir nytt, de ska byggas in. Helst vill jag göra det med diskmaskinen också, men det kommer nog att krävas lite förhandling för att få igenom det önskemålet. 

Åhh, vad svårt att bestämma sig, tur jag fick extra tid på mig nu när vi startar nere i stället. Tips, råd och förslag kring köket mottages tacksamt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela