gikas

Makeover

Publicerad 2010-11-10 21:58:10 i Allmänt

Nu lät jag låssas-lockarna falla och även en hel del av mitt eget hår. Man kan säga att det blev en total makeover då den i huvudsak blonda färgen ersattes av en betydligt mörkare och jag dessutom fick kopparfärgade slingor. (Det var svårt att få till en vettig bild då frisyren blev sabbad av snöfallet ute, men ni ser ju på ett ungefär) Luggen ska sparas ut ca en halv decimeter, sedan blir det precis som jag tänkt mig. Det är kul med korta frisyrer för de är enkla att variera och ger lite tuffare look än längre hår, i alla fall känner jag så själv. Nackdelen är att man måste klippa sig oftare och jag brukar ha svårt att komma mig iväg till frissan inom lämplig tid, fast nu får jag väl se till och skärpa mig på den fronten.      

Förresten, naturen fick sig också en makeover idag för så här såg det ut när jag öppnade dörren i morse. Behöver jag säga att trafiken gick i snigelfart.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-10 22:47:22

Nästan samma frisyr som Hanna!

// Marie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela