gikas

Myspys

Publicerad 2010-11-05 12:04:53 i Allmänt

Ledig=sovmorgon och långt frukostmys med tjejerna. Jag drog på mig mina nya, supersköna velourpants från House of Lola och eftersom Ella blev intresserad av ett par likadana så kikade vi in på hemsidan för att se om de fanns i hennes storlek. Det gjorde de, fast tyvärr tillfälligt slutsålda. Jag bara älskar mina! (Bilderna är från webshopen)
 
Eftersom kläderna är så otroligt sköna och har så bra passform så känner jag att det är värt varenda krona att skaffa sig typ "en hel garderob" från House of Lola. Nu hade de fått in några nyheter som jag blev intresserad av. Ines och jag skulle kunna vara likadant klädda i jul... 
  
Eller varför inte den här otroligt användbara klänningen.


"Let every day be a stardust day" - Så sant!

Det är inte bara vuxenplaggen jag gillar, för barnkläderna är lika grymma de med. I dyraste laget, men vill man ha hög kvalitet så kan det ju vara värt de extra kronorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela