gikas

Så mycket bättre

Publicerad 2010-11-06 21:56:39 i Allmänt

Hade svårt att tro att jag skulle gilla ett program bl a med Christer Sandelin, Lasse Berghagen, Lill-Babs, Plura och Petter som inte direkt tillhör några av mina stora favoriter. Di Leva och September klassas i och för sig lite högre på den listan. Nog för att jag är allätare vad gäller musik, men jag hade svårt att tänka mig att t e x Petter´s rapp-låtar skulle låta bra i Berghagen-tappning. Ack, vad fel jag hade - det är ju hur bra som helst! Di Leva är superbra, men vete sjutton om inte Petra "September" är bäst ändå - vilken röst hon har. Hennes version av Petter´s "Mikrofonkåt" som hon gjorde ikväll kommer att spelas flitigt gissar jag, en riktigt hit. Här är det omaka, men sköna gänget i programmet.  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela