gikas

Snart en ny resa...

Publicerad 2010-11-28 22:30:09 i Allmänt

När jag pratade med en kompis i helgen så insåg jag att jag kanske inte har berättat på bloggen att det snart är dags att åka på en ny resa. Denna gång åker hela familjen till Lanzarote för att fira min far som nyligen fyllt 70 år. Det känns helt overkligt att jag ännu en gång ska få lämna rusket och kylan här hemma till förmån för varmare klimat. Först Kreta med Nils, sedan kick-off med jobbet till Kreta och nu Kanarieöarna med (nästan) hela familjen. Ska verkligen bli jättehärligt! Det enda som känns trist är att Pontus inte kunde åka med p g a sina studier eftersom han har en viktigt tenta precis då, men han ska få följa sin morfar på en sport-resa längre fram i stället så det blir nog minst lika uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela