gikas

Aldrig mer!

Publicerad 2010-10-30 21:27:53 i Allmänt

Så tänkte jag när jag vaknade med en sprängande huvudvärk - riktigt obehagligt bakis helt enkelt! Skulle ha låtit blir det sista glaset med vin, men är huvudet dumt får kroppen lida. Dock länge sedan det blev så här illa, jag brukar kunna vara betydligt försiktigare tack och lov. Huga!   

Fast kul hade vi, jag, Nils, Vanja och Annika N (som dök upp lite senare på Stadshuset). 

"Stads" är ett bra ställe, men jag skulle önska att de hade dansband på övervåningen och inte coverband. Det vore kul att varva styrddans med disco (som de spelar nere), ungefär som det var på Aveny när vi hade som roligast där. Saknar det upplägget. Det blev alltså bara singeldans igår, men jag gillar det också bara det är bra musik. 

I kväll är det soffmys som gäller, tända ljus, godis och en stor skål med snacks. Kollar på Så mycket bättre på tv4 med några av Sveriges artistkändisar, ett riktigt toppenprogram. Jag gillar blandningen av de olika musikstilarna som framförs.    

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-10-30 23:19:09

Nästan så ni skulle kunnat vara systrar:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela