gikas

Äntligen hemma!

Publicerad 2010-10-22 21:27:58 i Allmänt

Känns faktiskt helt underbart att det är helg och att jag bara ska vara hemma och mysa, inget mer resande på ett tag. Borta bra men hemma bäst! Eftersom jag och Nils allt som oftast missar vår jubileumsdag av förlovningen p g a älgjakten och annat på hösten så bestämde vi oss för ett försenat firande i dag i stället. Det blev en god middag på Tandoori House direkt efter jobbet. Innan jag skulle möta mina älsklingar som kom med bussen så slank jag in på en barnaffär och köpte med mig en målarbok som förströelse åt lill-gumman så hon skulle orka hålla ut under en 3-rätters måltid. Det lyckades även om en det var en rätt slagen hjältinna vi fick med oss hem. 

Nu sover hon som en stock och Nils och kollar på Idol framför brasan med var sin liten Zanté att sippa på. Välkommen sköna helg!  
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela