gikas

Från Stockholm till Kos

Publicerad 2010-10-13 23:12:38 i Allmänt

Innan hemresan hann vi med en shoppingrunda i Täby, jag och Annika. Där ligger stan´s coolaste butik, alla kategorier - spanska märket Desigual.


De säljer riktigt annorlunda, men grymt tuffa kläder för både dam, barn och herr. Inte det allra billigaste, men inte oöverkomligt dyrt heller. Vi köpte inget för det har gått nog mycket pengar ändå den här helgen, men det fanns massor man ville ha. Tänk om man kunde pricka in rean nästa gång....

Fick med mig lite annat snyggt hem, men jag hinner inte visa det nu för det är hög tid att krypa i säng. Åker på Kick off/konferans till Kos med jobbet i morgon och taxin hämtar upp redan kl 04.20. Bäst att ställa dubbla väckare om jag mot förmodan skulle hinna somna hårt tills dess. Vi åker tåg till Stockholm och där väntar ett eget Life-plan som tar oss vidare mot värmen. Vi är totalt 400 personer från Sverige, Norge och Finland så det ska bli jättespännande.

Dessvärre säger väderleksrapporten att det är risk för åskskurar alla dagarna, men vi hoppas på några solglimtar i alla fall. Ska bli jättekul, men visst kommer jag att sakna alla mina älsklingar här hemma. Ha det gott allihop, så kommer rese-rapporten efter helgen.  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela