gikas

Hem&Villa

Publicerad 2010-10-12 19:32:01 i Allmänt

Privatekonomimässan hoppade vi över och gick i stället direkt på intressantare saker, nämligen inredningens utställare. Det var inte den "riktiga "Inredning & design" mässan som jag brukar åka på ibland, utan det här var betydligt mindre. Villa-delen tog upp större delen av lokalen, men visst fanns det mycket fint att kolla på ändå. Här kommer lite bilder:




  

  
  


Efter att ha pratat med Nils under dagen så kunde konstateras att jag faktiskt såg fler älgar än han, trots att han satt i skogen på pass. Vågar knappt yppa att de här satt på inredningsmässan för då skruvar han väl upp en trofé hemma också, ve och fasa:

Den här bilden tror jag däremot att jag ska visa för det vore ju rena rama drömmen om tvättstugan såg ut så här:

Vilar benen en stund - undrar hur många km vi gick totalt den här dagen, mässlokalen är enormt stor.

I morgon berättar jag mer om Stockholmsresan, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela