gikas

Barbeque och vinprovning

Publicerad 2010-10-21 20:56:10 i Allmänt

Självklart var det inte bara föreläsningar och jobb på Kos, utan även en hel del festligheter och mingel. En kväll var det barbeque-party vid poolen och det var verkligen jättekul. Jag och min rumskompis Marie peppar upp :) 


Sirma, chefen Håkan, Mia och jag njuter av grill-buffé och rött vin. Att kunna äta ute i oktober hör ju normalt inte till vanligheterna. Efter maten blev det underhållning, mera mingel och disco. Träffade många trevliga människor.   

Apropå vin så gjorde några av oss en utflykt till en av Kos vingårdar.

  

Trots platsbrist i resväskan kunde jag inte låta bli att köpa med mig en flaska av gårdens rosévin hem - det blev min favvo bland de drycker vi fick smaka på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela