gikas

Tradera & Blocket

Publicerad 2010-10-24 20:17:08 i Allmänt

Ett tag var jag totalt inne på att hitta fynd på begagnat-marknaden på Blocket och Tradera, men sedan tröttnade jag och la ner det helt under en lång period. Nu är jag ute efter vissa saker och har hittat dit igen. Har lite jag vill sälja själv också, bl a Ines suveräna fjolårsoverall av märket Molo. Den ser ut som ny så jag hoppas få bra betalt för den.
 
Vi har en hel del nere i förråden som kan vara skönt att bli av med, både kläder, skor och saker. Det sägs ju att varje svensk har oanvända saker till samma värde som en utlandssemester i sina förråd så vi får väl se hur mycket vi kan få ihop när det väl är utrensat. Det är ändå rätt jobbigt att hålla på med en massa köp/sälj så man tröttnar lätt efter ett tag. Det som inte blir sålt ger jag bort till hjälporganisationer så det kommer till nytta i alla fall.  

Vann faktiskt några bra auktioner själv på Tradera igår, en sprillans ny Accent-klocka för 155:- (nypris 1400:-), en oanvänd festtopp för 25:- (nypris 449:-) och ett par lätt begagnade Don & Donna stövletter i vinröd mocca för 147:- (nypris minst 1000:-). Toppenpriser, men det är ju egentligen först när de ligger i lådan som man kan bedöma om det var riktiga fynd eller inte. Har även budat i några andra auktioner som inte är klara än så det är en spännande väntan till veckan.    

Kommentarer

Postat av: KisseGirl

Publicerad 2010-10-24 22:05:59

Vad är det för storlek på overallen??

Postat av: Kissegirl

Publicerad 2010-10-26 14:50:22

Den är ju ruskigt snygg overallen precis i lagom i stl till Lukas dessutom så du kan väll hojta när du lägger ut den på tradera om du inte redan nu har ett fast pris du vill ha för den...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela