gikas

Ines storshoppar

Publicerad 2010-09-29 21:59:29 i Allmänt

Vi hade en riktigt trevlig dag i Birsta City i helgen, jag och Ines. Vi provade en massa kul kläder och grejjer. Den här fina hatten hittade Ines alldeles själv, tyvärr var det lite i största laget.  

Fast de här passade däremot alldeles utmärkt till skruttan, ridleggings från H&M och tuffa kängor från Din sko:

Hello Kitty har trots gediget motstånd från mamman lyckats smyga sig in hos oss, men i den här formen var de faktiskt riktigt gulliga och Ines älskar sina nya mysiga strumpor från H&M.

Hittade också en jacka till lill-gumman som hon kan ha vid de tillfällen när man inte behöver så mycket ytterkläder eller en hel overall.

  
....och världens coolaste leggings i ett tyg som ser ut som denim men som i själva verket är hur mjuka som helst, Kappa-Ahl. 
 
Själv testade jag de nya Levis jeansen Curve ID (syns i bakgrunden) och kom fram till att Demi Curve blir nog bästa passformen till mig, men de fanns inte inne just nu. Dessutom har jag bestämt att jag ska ner ett par kilo till målvikten innan belöningen blir ett par snygga jeans.  

Apropå storshopping så vore det ju inte helt fel om man kunde säga att det här är min nya bil:

WOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela