gikas

Söndag

Publicerad 2010-09-19 23:27:38 i Allmänt

Ska lägga till en ny arbetsuppgift på jobbet i morgon så det ska bli spännande att se vad det kommer att innebära. Dessutom kommer säkert stämningen att vara ganska hög eftersom vi ska ha firmafest på fredag. Enligt tjejerna så finns det visst vissa fördomar mot ekonomer att de ska vara tråkiga, men eftersom de hävdar att det är precis tvärtom så ska det bli kul att se hur pass galna de är. Ska bli en intressant vecka.  

I dag har jag såklart varit och röstat, men för övrigt har jag inte gjort speciellt mycket nytta. Möjligen att jag har röjt undan en promille av allt stök här hemma. Drömmer om en rejäl storstädning av HELA huset, men då tänker jag inte göra det ensam. Väntar nog hem både Nils och Andréa innan jag sätter igång med något sådant. Vi behöver säkert en hel släpvagn till allt skräp om vi ska få någon ordning här. 

Just nu kollar jag på valvakan men snart gå och lägga mig. Känner mig dock lite orolig för hunden som verkar ha ont i magen. Får väl ta på mig skulden för det eftersom jag gav honom en ganska rejäl portion älgkött tidigare i dag. Får alltså skylla mig själv om han kommer att väcka mig mitt i natten och vill gå ut. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela