gikas

Lockande mässor

Publicerad 2010-09-21 22:50:26 i Allmänt

Idag skulle jag har börjat på min nya arbetsuppgift, men tack vare två andra sjuka och en massa datatrubbel så gick det inte alls som det var tänkt. Min dator gav till slut upp helt och fick skickas till it-supporten i Stockholm. Nu har jag en provisorisk lösning och hoppas att det funkar som det ska i morgon. Snacka om att man är körd när datorn vägrar samarbeta! 

Nu till något roligare - Jag har börjat återfå lite inredningssug igen och vad passar då bättre än att åka på den stora mässan Hem 2010 som går av stapeln på Stockholmsmässan mellan 7-10 oktober. Det var några år sedan jag senast var där så jag tycker det är dags igen. Vill du veta mer? Kolla här: http://www.hemmassan.se/common/category.aspx?id=2654 

Som grädde på moset så är det tre andra mässor som man kan gå på samtidigt, bl a Underbara Barn som jag också har velat besöka länge. Hoppas det kan bli av nu den här gången.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela