gikas

Nya plagg i garderoben

Publicerad 2010-09-18 00:26:12 i Allmänt

Här kommer bilder på kjolen i svart skinnimitation som jag sprang på i går på Vero Moda, 299:-
 

Den går upp ganska högt i midjan så jag tror att det blir finast med en blus eller skjorta under till fest. Gillar verkligen modellen för den håller in och formar riktigt bra och det utan att upplevas för kort i längden. Vill man ha den på jobbet så blir det med lite grövre strumpor och en stickad tröja. Den är betydligt svartare och mer lik äkta skinn i verkligheten än på bilderna.

Köpte också en lång mysskjorta (Lindex 199:-) och ett bälte (Vero Moda 129:-) som jag trivdes i på jobbet idag. 
   
Har fått vidga mina vyer vad gäller färger nu när jag är brunett. Plötsligt är det fint med bruna toner och jag kan t o m komma undan med beigea och ljusa plagg och utan att blekna totalt. Kul!

I kväll hade jag en liten tanke om att kanske komma mig ut på krogen några timmar, men för första gången i mitt liv som partyprinsessa så orkade jag bara inte. Va, snacka om solklar tantvarning! Nu sitter jag här i soffan helt svullen efter en massa chips och godis (dessutom pizza till middag) och känner mig gammal och slut. Hoppas det går över efter en god natts sömn. Kan man sova bort alla de onyttiga kalorierna också eller måste jag kanske ut och röra på mig i morgon...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela