gikas

Nytt smink m.m

Publicerad 2010-09-23 23:07:34 i Allmänt

Efter tips från min dotter att det var 50% rabatt på all make up på Cubus så vi skyndade oss dit efter jobbet. Jag passade på och förnya min sminklåda vilket jag kanske borde göra lite oftare. Det sägs ju att produkterna har begränsad hållbarhetstid men det brukar jag inte bry mig så mycket om så länge de tycks funka och inte luktar illa. Mascara är egentligen det enda jag byter regelbundet, men visst känns lite kul med något nytt ibland.  

Eftersom Cubus ska byta lokal så reade de även ut en del av barn- och herrkläderna till 75% rabatt. Jag hittade en hel del fint till Ella som dock redan ligger i garderoben så jag kan bara visa det som Ines fick (ursäkta dålig bildkvalitet):
 
Ljusrosa täckisar 99:-, Mjuka bomulls-byxor i cerise och brunt 37:-/st och två vita långärmströjor för 17.-/st.
Till Nils fyndade jag en ribbstickad, grå tjocktröja 75:- med passande halsduk 25:- och en svart långärmad tröja 37:-.

Lite nytt smink passar bra eftersom vi ska ha firmafest i morgon så man vill snygga till sig lite extra. Nu ska jag göra en djupdykning i garderoben och se vad jag ska ta med mig i morgon. Vi ska åka tåg till en f d kollega i Stöde direkt efter jobbet men det känns ju inte så kul att klä upp sig redan på morgonen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Eventuellt blir det Stadhuset när vi kommer tillbaka till stan vid midnatt och då vill man ju inte vara alltför tråkigt klädd. Jag ska ta bussen in till stan i morgon bitti så det blir en ny upplevelse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela