gikas

PoP shopping

Publicerad 2010-09-08 19:29:07 i Allmänt

Jag hann en snabb vända till Polarn & Pyret på lunchen för att uppdatera Ines höst- och vintergarderob. Ullfrotteplaggen är kanonbra under overallen för de håller värmen bra och fukten borta.  

De här blir toppen som lekkläder på dagis och/eller pyjamas på natten.

På vägen till PoP-butiken hängde ett ställ med regnkläder på rea utanför Intersport - i Ines storlek. Perfekt, det behövde hon så då fick jag det fixat också.   

Det är långa dagar på dagis för lill-vännen nu när jag både lämnar och hämtar. Hon börjar kl 07.20 och kommer inte hem förrän tidigast 17.15. Hon är helt slut när vi kommer hem och orkar möjligen med lite Bollibompa eller en bok innan läggdags. Efter maten fick hon dock lite nya krafter så jag hann i alla fall få se detta underbara leende innan orken tog slut igen och det var dags för sängen kl 19.  

Ines somnade rekordsnabbt så nu ska jag och jycken ta oss en liten motionsrunda innan det blir sittning framför Idol i sällskap med Andréa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela