gikas

Snart helg

Publicerad 2010-09-16 22:45:22 i Allmänt

Snart helg och då åker älgjägaren till Jämtland samtidigt som Ella kommer hit. Förut kom ju alla barnen hit varannan vecka så vi blev många men nu är det bara Ella som växlar boende på det viset. De större tjejerna kommer och går som de vill numera. Frida är mest hos sin mamma i stan och Andréa är ungefär lika mycket här som hos sin pojkvän, bara enstaka dagar hos sin pappa. Fast de är ju snart vuxna och då tycker jag det är helt ok att de väljer själva var de vill sova. 

Hur som helst så ser jag fram emot helgen, det har varit en intensiv vecka så jag längtar efter ledigheten. Var och köpte en present till en jobbarkompis i kväll och då sprang jag på en ursnygg, figursmickrande kjol och en skön skjorta som jag tänkte visa bilder på i morgon. Nu har jag och Nils kollat lite på debatten, men ögonen åker nästa igen så det är nog dags att packa ihop och krypa i säng nu. Sov gott så hörs vi mer i morgon. 

PS. Jag hör till en av de oklara väljarna som bestämmer sig i sista minuten, men det är i alla fall klart att min röst hamnar på alliansens sida. Ska bara läsa på lite mer i vissa sakfrågor innan jag känner mig redo att rösta på söndag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela