gikas

Weekend

Publicerad 2010-09-10 22:39:13 i Allmänt

Efter en rätt dryg vecka så kändes det grymt skönt att fredagen äntligen kom. Hämtade solstrålen på dagis och blev tacksam över att det fanns rester att värma så jag slapp laga mat direkt när jag kom hem. Sen tog luften slut för både mig och lill-gumman så det var mycket nära att vi somnade båda två när jag la Ines.

Det var Kapten Jack Sparrow (Johnny Depp) som fick mig att vakna till igen - han har något visst i blicken den mannen.

Klarar nog att se hela Pirates of The Carribbean, men sedan får det bli sängen för min del. Tänkte vara pigg till i morgon kväll då jag siktar på att lämna soffhörnet till förmån för en barstol eller liknande på stan. Andréa hade inget speciellt för sig så hon har lovat att vara hemma med Ines. Återstår bara att se om jag får med mig någon, vill ju inte gå själv.

Innan filmen börjar igen måste jag få visa er något kul som jag hittade på nätet, FoodFace. Perfekt för små matvägrare eller andra som gillar att leka med maten.

www.roligaprylar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela