gikas

Exet flyttar

Publicerad 2011-04-13 23:37:37 i Allmänt

Fick höra från mina döttrar att min exmans hus är till salu på Hemnet. Känner att om han tänker flytta med åtminstone ett av mina barn så borde han väl berätta det för mig innan jag får höra det på omvägar. Nu bor vi så nära varandra att Ella kan gå emellan utan problem och hon har lika nära till skolan från oss båda. Jag gissar att det inte blir alltför långt härifrån, men eftersom han inte har pratat med mig om det så finns det en viss oro, mest för Ella´s skull eftersom hon inte alls verkar pigg på att flytta. Nåja, jag tror jag ska ta och ringa upp exet och höra om hans planer så slipper man spekulera. Hur det än blir så löser vi det så att det funkar så bra som möjligt för Ella.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela