gikas

Skärtorsdag

Publicerad 2011-04-22 02:21:23 i Allmänt

Helt underbart med 4 lediga dagar och sol i väderprognosen! Enda trista är att Nils jobbar fyra nätter så vi kommer tyvärr inte att få se så mycket av varandra den här helgen. I morgon ska vi i alla fall premiärgrilla för jag sprang in på Claes Ohlson på lunchen och köpte en ny klotgrill för 199:-

Har också hämtat tapeterna till både tv-rummet, köket och vardagsrummet så det blir inte bara sol och mys under ledigheten. Jag tänker försöka göra klart nere, med eller utan Nils hjälp, för det är ju faktiskt inte speciellt svårt att tapetsera även om man måste göra det själv. Det största hindret lär vara den lilla assistenten som säkert vill vara med och grejja. Får väl passa på när/om hon sover en stund på dagen eller hitta på något ännu mer intressant som hon kan roa sig med under tiden. Vi får se hur det går.

Vad mer idag? Jo, Pontus åkte med till jobbet i morse och hälsade på alla. Han börjar tre veckor före min semester så vi ska jobba parallellt under den tiden. Det ska bli kul.

På kvällen fick jag besök av gulliga Tim och hans mamma Vanja som hade spännande saker att berätta. Vad det handlade om tänker jag inte avslöja här, men jag kan säga att det strålade om henne ;)

Återkommer säkert med fler inlägg under helgen men vill ändå passa på att önska en riktigt GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela