gikas

Drömsoffan

Publicerad 2011-04-27 22:15:06 i Allmänt

På lunchen idag tog jag en promenad till Rummet, som är min favoritaffär vad gäller inredning - och där stod den, drömsoffan till nedervåningen! Rymlig, ombonad, mysig och med 25% rabatt dessutom. Fanns bara en kvar i det brun/svarta tyget så vi måste bestämma oss snabbt om vi ska ha den för annars är det en leveranstid på minst 6-8 veckor. Ska gå ner nu och mäta om den får plats. Sen gäller det att få Nils med på noterna...... 
  

Efter jobbet var det andra gången jag var på vårdcentralen för att få hjälp med mina återkommande vaglar och irriterade ögonlockskanter. Det har varit så här i stort sett ett helt år nu så jag börjar bli rejält trött på att ha rödkantade ögon. "Kroniskt ögonkantsinflammation" tror jag att hon kallade det. Just ordet "kronisk" fick mig att bli lite orolig, men jag ska få en salva och smörja ögat med tre gånger om dagen i åtta dagar så ger det förhoppningsvis med sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela