gikas

Vårkänsla

Publicerad 2011-04-16 23:05:02 i Allmänt

Vilken underbar dag! Solsken och värme så att man nästan kunde gå i kortärmat. Jag var verkligen inte sugen att gå i affärer, men eftersom Ella behövde gympaskor så fanns det inte någon annan tid att spela då jag är upptagen i morgon. Dessvärre kom vi hem i oförättat värv. Den mindre damen (som var tvungen att följa med) blev bajsnödig typ varje kvart och den lite äldre hittade alla tänkbara fel på alla skor som provades. Dessutom var nästan alla 37:or slutsålda i heeela stan. Jag som också tänkte investera i nya joggingskor, blev alltså utan jag med. Tittade också efter Reebook Easytone med balanskuddar under men de fanns inte heller i min storlek.
På vägen hem kom det ett par droppar regn, men det var snabbt övergående så vi stannade kvar ute ett par timmar, Ines lekte med grannpojken Elias och jag pysslade lite i trädgården för mer vårkänslal. Underbart! Stackars Nils har missat det fina vädret helt eftersom han är inne och jobbar i källaren så därför fixade jag en lite extra najs middag med skaldjurspasta och vitt vin och glass med hemmagjord jordgubbspuré till efterrätt. Nu sitter vi i soffan och mår gott, önskar bara att vi hade lite mer vin hemma att sippa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela