gikas

Lysnatta

Publicerad 2011-08-28 14:10:09 i Allmänt

Wow, vilken höjdarkväll det var igår! Åkte till Juniskär för att äta kräftor och räkor med Vanja och hennes särbo Christer. Det blev lite grann som en förrätt till den fantastiskt goda fisksoppan som vi åt senare när vi kom till Cafeét.
Hade trevligt sällskap, träffade många jag känner och dessutom var det ett kanonbra uppträdande av det här gänget:
Niklas Frisk har jag sett flera gånger förut och han imponerar stort varje gång, vilken röst killen har. När uppträdandet var över och cafeét skulle stänga för säsongen så hakade vi på ett gäng som skulle på efterfest i en sjöbod lite längre bort. Det var så himla mysigt att sitta där på bryggan med glatt sällskap och titta ut över spegelblankt vatten och tända ljus efter hela kustlinjen. Stortrivdes ända till 3-tiden på natten så jag ska erkänna att jag känner mig en aning trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela