gikas

Mommo och Moppa

Publicerad 2011-08-01 11:19:10 i Allmänt

- Rippiii, idag kommer Mommo och Moppa!!! Utbrast Ines ivrigt när jag berättade att mina föräldrar är på väg upp från Stockholm. I morgon åker vi vidare tillsammans med dem upp till Skellefteå så vi får en liten semestertripp i alla fall. Har ju annars mest varit hemma de här veckorna så det ska bli kul. Problemet är att mamma och pappa inte åker hem förrän på söndag och jag måste vara hemma på fredag så det får bli bussen hem för mig och Ines. Det kommer att ta drygt 6 timmar (den stannar typ överallt på vägen) så det gäller att ladda med massor av underhållning till lilla damen. Tror faktiskt att jag ska göra en tripp till Birsta och köpa en sån där bärbar DVD som jag har surrat om så länge men som inte blivit av. Den kan vara till nytta i många situationer när bus-brallan behöver sitta stilla ett tag. Oj, bäst jag sätter fart - ska städa, packa för resan, åka till Birsta, lämna saker till återvinning och helst hinna njuta av solen en stund också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela